12 dec. 2012

Dålig på att blogga


Är inte så duktig på att blogga känner jag.
Har något att göra hela tiden, är jag inte på praktik, är jag i skolan.
Är jag hemma är jag trött efter praktiken eller så pluggar jag.

Och nu har vi hamnat i en knivig situation.
Vi får inte hyra lägenhet i Gävle för att vi inte har någon
fast inkomst, jag har inte ens tagit examen och Jocke söker så gott
det går. Vi har pengar så vi skulle klara oss med hyran men det räcker inte.
Man får väl flytta hem till föräldrarna igen ;)

Hinna köpa julklappar känns bara som att det inte existerar :P
Har klinisk examination på måndag så det känns som att man bör
plugga på lite inför kluriga frågor.
Är skitnervös, själva omvårdnadsbiten tror jag går bra
men sen är lärarna så luriga med vad de vill veta.

Snart ska c- uppsatsen publiceras med, bara lite språkfel
att korrigera. Glad att vårt arbete inte var så dåligt att vi fick göra om massor, det
skulle vi inte ha tid med.

Så ser mitt liv ut just nu, känner ingen inspiration eller
ork just nu till detta. 

Ses i julhelgen kanske :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för att du lämnar en rad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...