22 sep. 2012

Regn, regn, regn

Nu regnar det hela dagarna varje dag känns det som 
och SMHI har lovat mer regn nästa vecka.
Usch om man ska ut i det:P

Hade tenta idag i läkemedelsberäkning.
Gick bra förutom att man inte får ha några fel alls och jag
fick ett fel. Men sånt händer, gråter inte
för spilld mjölk, bara att göra om och rätt.
Jag tröstar mig med att det var en svår, krånglig och invecklad fråga
och många hade fel på den.

Kan titta på den söta katten så blir man glad igen.

Kortet fick jag från min avd på sjukhuset som jag jobbade på 
i våras. Chefen tackade och önskade mig lycka till. Trevligt.

1 kommentar:

  1. Jag pluggar också, dock inte läkemedel utan till Personalvetare. Men jisses vad nervös man måste vara om man vet att man inte får ha ett enda fel när man ska skriva tenta. Bra jobbat ändå tycker jag! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack gulliga du för att du lämnar en rad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...